top of page
Search

Рамсдејл испрати јасна порака до Артета за неговата иднина во Арсенал

14.06.2024 Juni Petok

Арон Рамсдејл и покрај тоа што бранеше многу малку во актуелнава сезона се најде на списокот на англискиот селектор Герет Саутгејт за Европското првенство кое ќе се одржи во Германија.

Рамсдејл падна во втор план во Арсенал, настапи на само 11 средби или поточно активен беше само 990 минути што секако е премалку за голман кој е амбициозен.

Меѓутоа сезоната 2023/2024 е веќе зад него, но тој го предупреди менаџерот Микел Артета дека не планира уште една година да мине на клупа.

-Мислам дека Џордан го имаше дресот и сите очајнички се трудевме во изминатите пет години да го симнеме, тој беше навистина добар. И ако добие признание, се надевам дека повторно ќе биде неверојатно добро, бидејќи ако го освои турнирот за мене, а јас не играм ниту една минута, тоа ќе биде најсреќниот ден во мојот живот.

-Но, она што би го рекол е дека броевите на тимовите не секогаш значат сè – сите се бориме за иста цел, сите сме очајни да играме. Ама исто  сфаќаме дека тоа ќе биде напор од 26 луѓе, 27 кога ќе го додадете Том [Хитон] во него. Ниту еден фудбалер не сака да не игра. Јас лично имав тешка година што не играв и никогаш повеќе не сакам да го правам тоа

-Меѓутоа кога ќе дојдеш во репрезентацијата, кога ќе ја најдеш својата улога, кога ќе ја знаеш својата улога, за која Герет многу добро зборува со тебе, твојот менталитет се менува, јас би направил апсолутно сè ако тој рече дека сум бр.3. Бр.4, бр.1, би направил се за тимот, би тренирал четири часа ако можам. Конкуренцијата е она што ни треба, не сакаме 11 играчи кои сами ќе се одберат, сакаме да му задаваме главоболки на стручниот штаб, не можеме само да се потпреме на 11 играчи за седум натпревари ако сакате да го освоите турнирот, -рече Арон кој запрашан за тоа како се чувствувал во Арсенал, тој одговори:

-Беше тешко, многу тешко. Но, сега го имам своето ослободување, сега сум тука, ја имам најголемата чест, најголемата значка на моите гради, го кажав тоа и претходно и ќе го кажам повторно, ако играм минута или не, тоа ќе биде врвот за мене, најдобриот ден досега. Засега јас сум веројатно еден од најсреќните 26, 27 мажи во Англија и се надевам дека ќе можеме да направиме не само нас, туку и колку милиони дома да бидат најсреќни, -порача голманот.


1 view

Comentários


bottom of page