top of page
Search

Алкарас: Морам да молчам и да слушам

23.07.2024 Juli Vtornik

Карлос Алкарас ќе се обиде да дојде до нов голем резултат во кариерата и тоа на престојните Летни Олимписки Игри во Париз.

По титулите на Ролан Гарос и Вимблдон сега следи предизвик во Париз каде секако ќе настапи во сингл, но и и ќе игра во дубл заедно со Рафаел Надал.

Ова дефинитивно ќе биде нешто посебно за Карлос особено ако со Надал стигнат до крај и обезбедат медали за себе, но и за нивната држава.

-Не сум нервозен во моментов. Кога ќе дојде време (за натпреварите), ќе бидам. И да, секако, тој веќе го има поминато ова, веќе знае како е да се игра на Олимписките игри и да се освојува злато во двојки и во сингл.

-Јас сум нов, јас сум дебитант, па морам да молчам и само да го слушам, -истакна Карлос.

Тенискиот турнир се игра од од 27 јули до 4 август.


0 views

Comments


bottom of page